Τίποτα δεν δουλεύει σωστά αν κάνεις μόνο κριτική και τίποτα δεν φτιάχνεις εσύ.

ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ. ΔΕΣ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ...

ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ...ΑΝ ΜΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ...
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ Θ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΕΜΕΙΣ...

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ
ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ;
ΟΤΙ ΔΗΜΕΥΟΥΝ -ΕΜΦΑΝΩΣ ΠΛΕΟΝ- ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ;
ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ
ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;
...
10+ ΧΡΟΝΙΑ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ;
ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ... ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ...


«Δώστε μου τον έλεγχο τον νομίσματος μιας χώρας και δεν με νοιάζει ποιος κάνει τους νόμους της»
Mayer Amshell Rothschild

(και πήραν το έλεγχο στις περισσότερες χώρες)
Το άρθρο αυτο και τα σχόλια δείχνουν την πηγή ολω των προβλημάτων μας:
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ, ΝΑ ΤΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ.
ΔΗΛΑΔΗ: ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ,
ΤΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ.

Οι Γερμανικές εισαγωγές μας φταίνε η οι παγκόσμιες Εβραϊκές τράπεζες και οι Διεθνείς Οργανισμοί?

10/10/2010
By

Οι Γερμανικές εισαγωγές μας φταίνε η οι Εβραϊκές παγκόσμιες τράπεζες?

Να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα για το ποιος φταίει και ποιος θα ωφεληθεί από τα σημερινά μας προβλήματα, για να μην μας κοροϊδεύουν και από πάνω.

Οι Γερμανοί ήταν καλοί τόσα χρόνια που δίνανε χαριστικά χρήματα στην Ελλάδα (επιδοτήσεις και όχι δάνεια) στην προσπάθεια τους να μας βοηθήσουν να γίνουμε πιο παραγωγικοί και σύγχρονοι. Τα χρήματα αυτά ήταν χαριστικά χρήματα τα οποία με παρακολούθηση διοχετευθήκανε σε παραγωγικές διαδικασίες, δρόμους, υποδομές, βιοτεχνίες, εκσυγχρονισμός αγροτικής παραγωγής, βιοτεχνία, χειροτεχνία κ.α. για να μπορούμε σήμερα να εκσυγχρονιστούμε και να προσφέρουμε και εμείς με την σειρά μας στις φτωχότερες χώρες της Ε.Ε., διευρύνοντας και ενδυναμώνοντας την.
Αντιθέτως είμαστε κατεστραμμένοι και καταχρεωμένοι. Οφείλουμε τουλάχιστον να σκεφτούμε μόνοι μας ποιος πραγματικά φταίει και να μην τρώμε το κουτόχορτο που έντεχνα μας ταΐζουν.

Τώρα που έρχονται βροχή τα δημοσιεύματα από την Αμερική ότι η Γερμανία φταίει για την κρίση συντονιζόμαστε σαν πρόβατα και χορεύουμε το σκοπό που μας σφυρίζουν. Γιατί όπως μου είχε πει ένας ιδιαίτερα φωτισμένος άνθρωπος, το πρόβλημα σήμερα είναι που οι άνθρωποι δεν σκέφτονται. Τώρα σας καταλαβαίνω κύριες Παλαιτσάκη.

Οι Γερμανοί έγιναν ξαφνικά κακοί γιατί λένε: Μην δανείζεστε άλλο, μειώστε άμεσα το δημόσιο γιατί είναι αντιπαραγωγικό και έτσι όπως έχει εφαρμοστεί σήμερα είναι ένα εμπόδιο από καρέκλες στα πόδια όποιου ακολουθεί τον δρόμο της παράγωγής και της δημιουργίας. Πράγματα που εφάρμοσαν στην χώρα τους και προόδεψαν. Το αντίθετο λένε οι Εβραίοι (δια στόματος ΔΝΤ) οι οποίοι έριξαν την Αμερική  με ένα φαύλο κύκλο να είναι 300% δανεισμένη και με ατέλειωτα προβλήματα τα οποία μεταδίδουν σαν αρρώστια σε όλο τον κόσμο.

Όπου και να πάω καθημερινά ακούω από ανθρώπους οποιουδήποτε επιπέδου ότι οι Γερμανοί φταίνε…γιατί λέει κάνουν τεράστιες εξαγωγές στην Ελλάδα.
http://www.capital.gr/News.asp?id=1062947

Όπου και αν πήγα στην Ευρώπη λεμόνια από την Αργεντινή βρήκα… ακόμα και στην Ελλάδα που είναι και θα μπορούσε να είναι μεγάλος παραγωγός μέσα στην Ευρώπη.
Η Γερμανία έχει συμφέρον (αφού δεν παράγει λεμόνια) να αιμορραγούμε οικονομικά προς την Αργεντινή και την κάθε Αργεντινή;
Τι ξέρετε για τον ΠΟΕ (Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου);
Μήπως όσα ξέρετε και για το ΔΝΤ και τους υπόλοιπους Διεθνείς οργανισμούς;
http://www.youtube.com/watch?v=rzRkLONe78o&list=UUNTAlULnNQoIiy43zWa01pQ&index=7&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=FLNTAlULnNQoIiy43zWa01pQ&v=JPlmZrhpfTs

Κάντε τον κόπο να ρωτήσετε κάποιον οδηγό φορτηγού διεθνών μεταφορών για το θέμα αυτό? Μήπως τα φορτηγά ανεβοκατεβαίνουν γεμάτα?
Μήπως το μεγαλύτερο μέρος της αγροτικής μας παραγωγής διοχετεύεται προς τις κρύες χώρες του βορά? Μήπως η όποια βασανισμένη εισερχόμενη τουριστική κίνηση γίνεται από τις ίδιες βόρειες προοδευμένες χώρες της Ευρώπης?

Για κοιτάξτε τώρα γύρω σας πόσα Γερμανικά προϊόντα βλέπετε?
Γιατί εγώ βλέπω περισσότερα Αμερικάνικα και Κινέζικα. (όπου και έχουμε ελάχιστες εξαγωγές)
Τα προϊόντα μας λόγο του ακριβού Ευρώ είναι πολύ ακριβά για εξαγωγές εξω από την ΕΕ. Ενώ αντιθέτως η κατάσταση αυτή ευνοεί τις εισαγωγές από τρίτες χώρες (Αμερική, Κίνα κ.α.). Εκεί έχουν τα μάτια τους κλειστά οι Ευρωπαίοι αρχηγοί που επιμένουν να κρατούν πολύ ψηλά την ισοτιμία του Ευρώ, με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν στο μέλλον πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα στην Ευρώπη που περισσότερο εισάγει παρά εξάγει (λόγο του ακριβού νομίσματος).

Αυτοί που ρίχνουν τις ευθύνες σήμερα στις Γερμανικές εισαγωγές, μήπως μας  αποπροσανατολίζουν για να μην δούμε την παγίδα στην οποία μας ρίξανε?
Το εμπόριο με την Γερμανία μας φταίει ή το κόλπο του χρηματιστηρίου που στήσανε οι Εβραϊκές παγκόσμιες τράπεζες που εδρεύουν στην Αμερική και άδειασε την Ελλάδα από χρήματα το 1999, ενώ στην συνέχεια την γέμισε με δανεικό –υποτιθέμενα φθηνό- χρήμα, για να γίνει το δόλωμα που θα μας έριχνε στην παγίδα που πέσαμε –ακόμα πιο οδυνηρά σήμερα- αντί το 1999. ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, που γνωρίζει ή οφείλει να γνωρίζει που θα οδηγούσε αυτή η κατάσταση με το υποτιθέμενα φθηνό χρήμα που κατεύθυναν –σαν τεχνητή αναπνοή- στην κατανάλωση οι εγχώριες τράπεζες –και το οποίο σε μεγάλο βαθμό δανειζόντουσαν από τις ξένες. (Τα χρήματα του χρηματιστηρίου που είπαμε προηγουμένως, τώρα έγιναν θελιά που μας έπνιξαν, γιατί αυτά τα δικά μας χρήματα μας δάνεισαν με τόκο).

Μήπως οι τραπεζίτες βγήκαν τα τελευταία χρόνια και έδωσαν φθηνά –δάνεια δολώματα- τα οποία μας διαφημίζανε και τον χώρο στον οποίο να τα τοποθετούσαμε; Και αυτός δεν ήταν άλλος από την καταστροφική κατανάλωση. (Εορτοδάνεια, διακοποδάνεια, καταναλωτικά δάνεια, σπίτια κ.α.) και όχι παραγωγικά χρήματα που θα παρήγαγαν υγιή πλούτο και θα υπήρχε περισσότερη εξασφάλιση ότι θα παίρνανε τα χρήματα τους πίσω.? Αλλά προφανώς αυτό που θέλανε είναι να μην πάρουν τα χρήματα τους πίσω αλλά την περιουσία του δανειστή και των τριτεγγυητών του.
Γιατί αν παίρνανε πίσω τα δάνεια έντοκα θα έπρεπε να πληρώσουν φόρους για τα κέρδη τους ενώ τώρα παίρνοντας την περιουσία σου γράφουν και υποτιθέμενες ζημιές με αποτέλεσμα επι πλέον να σε φορολογεί το κράτος καταστροφικά για να ενισχύει τις ιδιωτικές τράπεζες.
Οι Γερμανοί το στήσανε αυτό το κόλπο?
Ασφαλώς όχι.
Ήρθε καλά στημένο και σχεδιασμένο από την άλλη πλευρά του ατλαντικού.

Το κάνανε πρώτη φορά το 1929 (και οδήγησαν την παγκόσμια κρίση μέχρι το 1933) και από τότε το εξελίσσουν.

Αν κάποιος στοιχειωδώς κοιτάξει γιατί έγινε ο πόλεμος του Χίτλερ το 1940 θα καταλάβει όλη την αλήθεια που κρύβουν πίσω από τον τίτλο του τρελού δικτάτορα που έκαιγε τους εβραίους, καθώς επίσης θα δει σήμερα ότι το κόλπο που επαναλαμβάνουν από το 1929-1933 είναι το ίδιο ακριβώς και μάλιστα πιο εξελιγμένο.

Αν νομίζετε ότι αυτό που συμβαίνει σήμερα συμβαίνει πρώτη φορά κάνετε λάθος…

Οι εβραίοι δεν έπαψαν ποτέ να εγκαθιδρύουν την παγκόσμια φτώχεια προς όφελος του δικού τους πλουτισμού.

Ο Βολταίρος έλεγε: «Δεν θα βρείτε στους Εβραίους, παρά έναν λαό αμαθή και βάρβαρο, ο οποίος συνενώνει πάντα την αισχρότερη φιλαργυρία, την απεχθή δεισιδαιμονία με το ακατανίκητο μίσος για όλους τους λαούς, που τον ανέχονται και τον πλουτίζουν»

Αν διαβάσατε για την παγκόσμια κρίση του 1929-1933 που δημιούργησαν οι εβραϊκές τράπεζες στην Αμερική και εξαπλώθηκε σαν λαίλαπα σ ολόκληρο τον κόσμο, κάνοντας τον Αδόλφο Χίτλερ μερικά χρόνια αργότερα να τους κυνηγά και να προσπαθεί να τους εξαφανίσει αλύπητα και αν έχετε ακόμα αντιρρήσεις η επιφυλάξεις, -αν νομίζετε ότι αυτό που συμβαίνει σήμερα συμβαίνει πρώτη φορά η οτι συμβαίνει τυχαία- διαβάστε το παρακάτω κείμενο που αναφέρεται στην ιστορία της Κρήτης πριν από 500 και πλέον χρόνια.

«Ή ναυτιλία καί τό εμπόριο καθώς άκμαζαν στό Νησί, φέρανε πλούτη αρκετά στους κάτοικους καί προπαντός σ’  αυτούς πού εμπορεύονταν στις πόλεις πούταν οί περισσότεροι Εβραίοι κ  Ιταλοί. Πολλοί  Εβραίοι εγκαταστάθηκαν στίς πολιτείες του Νησιού,  όπου είχαν δική τους συνοικία, περιορισμένη,  μέ Συναγωγή· έχτός άπ’  τό εμπόριο,  αποκτώντας  καί μεγάλα χρηματικά κεφάλαια, δανείζανε μέ τόκο τούς ευγενείς προπάντων ‘ Ενετούς,  έτσι πού καί ζήτημα χρεών ανάμεσα σ’   Εβραίους δανειστές καί φεουδάρχες  Ενετούς γεννήθηκε, καί ή κεντρική κυβέρνηση αναγκάστηκε νά επέμβει, γιά νά διορθώσει τήν κατάσταση.»

Και αν τότε η όποια κυβέρνηση ήταν σε θέση να επέμβει πραγματικά και να διορθώσει την κατάσταση με τους εβραίους δανειστές, οι σημερινές κυβερνήσεις που είναι και αυτές δανεισμένες στους ίδιους δανειστές, πόσο είναι πραγματικά σε θέση να επέμβουν και να σταματήσουν να επαναλαμβάνεται το ίδιο κόλπο πίσω από τις επονομαζόμενες «οικονομικές κρίσεις» που κάθε άλλο παρά τυχαίες είναι. Ας λάβουμε υπ όψιν μας και το ρητό που έρχεται από την αρχαία Ελλάδα «όπου δανείζεσαι υποδουλώνεσαι» ΤΟ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.

Η ιουδαϊκή θρησκεία, με όλο αυτό το μίσος που ενσπείρει κατά των άλλων λαών και την έφεση προς κυριαρχία που εμπνέει στους πιστούς της Εβραίους, θα ήταν εν τούτοις αδιάφορη για όλους μας, εάν ο εβραϊκός λαός ζούσε στην πατρίδα του, σε ένα κάποιο συγκεκριμένο χώρο. Θα ήταν τότε δικαίωμά τους – ίσως και καθήκον τους – να πιστεύουν ότι είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού. Αυτό θα ήταν μία έκφραση του εθνικισμού τους. Το πρόβλημα όμως δημιουργείται, διότι οι Εβραίοι εξαπλώνονται μεταξύ των άλλων λαών, τους μισούν και τείνουν από μέσα να τους διαβρώσουν, για να κυριαρχήσουν εκείνοι…Βασικό γνώρισμα του Εβραίου είναι ο άκρατος ατομισμός, η αίσθηση του πως δεν ανήκει στον λαό, εν μέσω του οποίου ζει, αδιαφορεί για την ξένη πατρίδα που τον φιλοξενεί. Δεν συμμετέχει στους πόθους και τα ιδανικά του λαού που τον περιβάλλει, δεν εχει συνανθρώπους…Μόνο με την κατεδάφιση των συνόρων, με τον καθολικό κοσμοπολιτισμό, δεν θα διακρίνεται ο άπατρις Εβραίος και δεν θα κινδυνεύει από τους οργανωμένους λαούς…Η επιδίωξη του υπήρξε πάντοτε το One World, η πλήρης ισοπέδωση, η έλλειψη εθνικών και φυλετικών διακρίσεων. Σε ένα τέτοιο άχρωμο περιβάλλον, η δράσι του θα ήταν ελεύθερη και δεν θα κινδύνευε ν αποκαλυφθεί…Επειδή λοιπόν οι Εβραίοι δεν μπορούν – ή δεν θέλουν – να έχουν πατρίδα, πρέπει και οι άλλοι να την χάσουν.
Ο δε μισελληνισμός των Εβραίων είναι αρκετά γνωστός και εχει τις ρίζες του βαθιά στο παρελθόν.
Ο Ελληνικός λαός είναι ατίθασος και γι’αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθειά στίς πολιτιστικές του ρίζες… Να πλήξουμε την γλώσσα, την θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα…
ΧΕΝΡΙ ΚΙΣΙΓΚΕΡ
http://hellinon.net/EvraiikiPsyxi.htm

Οδηγούν κυβερνήσεις, λαούς, πολίτες, επιχειρήσεις στην οικονομική καταστροφή και την φτώχεια για να βγαίνουν αυτοί κάθε φορά πιο δυνατοί και εύρωστοι.

Βλέπε επίσης: «Η αμερικάνικη κρίση του 1929-1933 επαναλαμβάνεται παγκοσμίως μέχρι σήμερα»

www.kataggelies.com

ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ: ΔΙΟΔΙΑ: Οι συμβάσεις είναι TOP SECRET ( ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!! ) ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΜΠΙΝΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΥΡΑΙΚΑ ΛΟΜΠΥ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΑΝΤΙΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ.
ΟΣΤΕ Ν ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΦΑΓΑΝΕ.

Στο βιντεο που ακολουθεί αποκαλύπτεται αφ ενός μεν με αυτά που λεει ο Γεώργιος Παπαδρέου οτι γνωρίζανε εκ των προτέρων (αυτός και η κυβέρνηση του) οτι τα μέτρα που πήραν ήταν για την ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. Δείτε προσεκτικά την ομιλία του που προφανώς είναι προεκλογική και εκανε μολις εκλέχθικε αυτές ακριβώς τις καταστροφικές κινήσεις για την χώρα τις οποιες καταμαρτυρεί οτι είναι καταστροφικές και βάζουν σε φαύλο κύκλο πτωτικής πορείας την Ελλάδα.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=lCJ8x_FL4mQ

(Στο υπόλοιπο βίντεο φαίνεται η επίσης μεθοδευμένη αντιγερμανική προπαγάνδα σ όλο το κύκλωμα ΜΜΕ, πολιτικοί κ.τ.λ. Πρώτα φάγαμε τα χρήματα των Γερμανών που μας επιδοτούσαν τόσα χρόνια και δεν μας δάνειζαν, τώρα τους κατηγορούμε και τους βρίζουμε. Για τις αμερικάνικες τράπεζες και το Ευραικό λόμπι Αγγλογάλλων τραπεζιτών που βρίσκεται πίσω τους και λυμαίνονται την χώρα από το 1830 που φέρανε τον βασιλιά τους και φορτώσανε την Ελλάδα με δισθεώρητα χρέη από τα οποία δεν βγήκε ποτέ, δεν μιλά κανείς)

Να γιατί κατηγορούν τους Γερμανούς και προσπαθούν να τους διαλύσουν
http://www.youtube.com/watch?v=CNOLZM8bpFU&list=UUNTAlULnNQoIiy43zWa01pQ&index=12&feature=plcp

 

ΣΥΜΠΛΗΡΏΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 4-12-13

 

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΟΡΟΙΔΑ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΚΑΝΕΝΑ ΜΜΕ…

Τα δανεικά σας απο την ΕΚΤ και το ΔΝΤ των εβραίων τραπεζιτών πάνε στα σκόρδα απο την Κινα, τις πατάτες απο την Αίγυπτο, τα ρούχα απο το Πακιστάν και εσείς ακόμα σαν γνήσια πρόβατα αναμεταδίδετε αυτό που έντεχνα σας εβαλαν τα ΜΜΕ στο άδειο κεφάλι, οτι για ολα φταίει η Γερμανία…

Φίλε ρίχνοντας μια ματιά στους TARIC για να δω σε ποια δασμολογική κλάση πάνε τα ρούχα (ψάχνοντας την αιτία γιατί καταστράφηκε η άλλοτε κραταιά και πολυεθνική Ελληνική βιομηχανία ρούχων και υφασμάτων, πριν μπούμε στην ΕΟΚ), έπεσα πάνω στα φωτοβολταικά: Λοιπόν έχουν το απίστευτο δασμό της τάξης του 3%… (ενω έπρεπε να εχουν 300% για να δεις πως θα φτιάχναμε στην ευρώπη και θα τα εξάγαμε) http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/measures.jsp?Lang=el&SimDate=20131204&Taric=8501320030&LangDescr=el

Αν τώρα κάποιος θέλει να φέρει απο το πάμφθηνο Πακιστάν η την Αίγυπτο πουκάμισα 100% βαμβακερά θα πληρώσει τον ηλιγκιώδης δασμό του ποσοστού 12%.!!!! (αντί για 1200%)… Γι αυτο και τα κτήματα των βαμβακοκαλλιέργητών μετα βίας φυτέυονται…Εκτός και αν εσείς μπορείτε να ανταγωνιστήτε τους πακιστανούς με το φθηνό νόμισμα, φθηνό πετρέλαιο, ασύμαντα εργατικά και χωρίς τα χαράτσια… http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/measures.jsp?Lang=el&SimDate=20131204&Taric=6105100000&LangDescr=el

θέλετε και άλλα για να ξυπνήσετε;

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΜΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ (ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Σ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΒΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΟΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΟΤΟ)… ΜΠΕΕ…

http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/taric/taric_consultation.jsp?Lang=el&Expand=true&SimDate=20131204

14 Responses to Οι Γερμανικές εισαγωγές μας φταίνε η οι παγκόσμιες Εβραϊκές τράπεζες και οι Διεθνείς Οργανισμοί?

  1. [...] Οι Γερμανικές εισαγωγές μας φταίνε η οι Εβραϊκές τράπε… [...]

  2. [...] Οι Γερμανικές εισαγωγές μας φταίνε η οι Εβραϊκές τράπε… [...]

  3. jurnalist on 17/11/2010 at 19:21

    Προς όλους τους δημοσιογράφους:

    Αγαπητέ φίλε

    ΒΛΕΠΩ ΜΕ ΤΙ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΘΥΜΑ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ???

    Καθημερινά πλέον βλέπουμε άρθρα σε ολα τα ΜΜΕ κατά των Γερμανών, κατά οποιασδήποτε Γερμανικής άποψης.

    Σχετικά με το κάθε άρθρο λοιπόν αυτό απαντώ εδω:

    Λάβε υπ όψιν σου ότι όλα τα δημοσιεύματα κατά των Γερμανών δεν είναι τυχαία.
    Είναι ένα καλά προετοιμασμένο σχέδιο από τους διεθνείς εβραίους τραπεζίτες για διαλύσει της Γερμανίας και της Ευρώπης:

    Η ιστορία ξεκινά πολύ πιο πριν από όσο φαντάζεται:

    Οι Γερμανοί γνωρίζουν από το 1865 την δράση τους που θέλουν να υποδουλώσουν χρεώνοντας ολόκληρο τον πλανήτη
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/16/CNOLZM8bpFU

    Στην συνέχεια οι ανεπιτυχείς προσπάθειες της Ρωσίας (επί Τσάρου το 1900) και της Γερμανίας (επί Χίτλερ το 1940) απέτυχαν να σταματήσουν τους εβραίους τραπεζίτες από την ολοκληρωτική υποδούλωση ολόκληρου του κόσμου (όπως ευκρινώς και λεπτομερώς περιγράφουν στις οδηγίες τους που έχουν γίνει γνωστές με τίτλο “Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών”.
    http://kataggelies.com/kataggelies/?page_id=343

    Αφού λοιπόν άφησαν τόσα χρόνια την Γερμανία να σπαταλά τεράστιες ποσότητες από τους πόρους της (τα διαθέσιμα χρήματα της) τα οποία έδινε χαριστικά στην Ελλάδα μέσω των επιδοτήσεων ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΝ- Την παραγωγική βελτίωση της χώρας χωρίς καμιά αλλοίωση των θεσμών ή της γλώσσας, τώρα που σχεδόν εξαντλήθηκαν τα χρήματα που απορροφήσαμε στρέφουν την γνώμη του κόσμου μέσω των ελεγχόμενων ΜΜΕ με αχαριστία προς αυτόν που τόσα χρόνια τον βοήθησε.

    Εσύ γιατί συμμετέχεις σ αυτό το στημένο παιχνίδι?

    Είσαι και εσύ συνέταιρος των Εβραίων διεθνών τραπεζιτών, που ακόμα και τα φτωχά παιδάκια του τρίτου κόσμου δεν διστάζουν να εκμεταλλεύονται και να κρατούν μόνιμα εγκλωβισμένα στην φτώχεια τους;
    Αυτοί είναι οι χρηματοδότες του ΔΝΤ και στο βίντεο που ακολουθεί είναι η δράση τους
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/11/rzRkLONe78o
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΕΒΑΣΑΝΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    Αν έστω και ελάχιστα ενδιαφερόντουσαν θα κάνανε τελείως διαφορετικά πράγματα.
    Ο ιδιωτικός τομέας παράγει τον πλούτο και ο δημόσιος τον φθείρει. (χωρίς να σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί ο δημόσιος τομέας, αλλά να εξυγιανθεί και να γίνει πιο παραγωγικός και να βοηθάει περισσότερα υποστηρικτικά τον ιδιωτικό στο έργο του αντί να του βάζει εμπόδια. Υπάρχουν άνθρωποι ακόμα και στον δημόσιο τομέα που καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να σέβονται και βοηθούν τους πολίτες αλλά ακόμα και αυτούς δεν τους ακούνε οι ανώτεροι τους και δεν τους βοηθάνε).
    Είναι λοιπόν δυνατό αν κάποιος σου χρωστάει να μην θέλεις να εξυγιάνει τον τρόπο λειτουργίας του, ώστε να γίνει πιο παραγωγικός και να σου πληρώσει τα δανεικά;
    Αν του κλείσεις την λειτουργία της επιχείρησης του και τον οδηγήσεις στην ανεργία, πως θα σε πληρώσει;
    ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΒΑΡΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΒΑΖΕΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΚΤΥΠΩΝΤΑΣ ΤΕΣ ΚΑΙΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΩΣ.
    Αυτό είναι όλο το θέμα.
    Αύξησε λοιπόν την ενίσχυση της παραγωγικότητας των τοπικών προϊόντων του, ώστε να στηρίζεται περισσότερο στα ντόπια προϊόντα του που τα χρήματα κάνουν κύκλο και δημιουργούν προστιθέμενη αξία.
    Κάνε το κράτος πιο αποτελεσματικό και υποστηρικτικό, με λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερο σ αυτόν που παράγει και τρώμε όλοι.
    ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΔΩ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ:
    ΕΔΩ ΛΥΝΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ
    http://kataggelies.com/kataggelies/?page_id=411
    Οι Γερμανοί πως έφτιαξαν ένα τεράστιο, δυνατό και καλά οργανωμένο κράτος και εμείς δεν μπορούμε;
    Μπορούμε αλλά δεν μας αφήνουν. Μας παραπληροφορούν και μας αποβλακώνουν. Εσύ όμως γιατί συμμετέχεις στο σχέδιο τους;
    Δεν ζεις εδώ σ αυτή την χώρα, δεν ενδιαφέρεσαι για την ανάπτυξη της;
    Γιατί συμμετέχεις στο οργανωμένο σχέδιο που την καταστρέφει;
    Στην ΕΕ ενώ ήταν σπόνσορες, αρχηγοί δεν ήταν οι Γερμανοί.
    Βάλε τα πράγματα στην θέση τους και απομακρύνσου από την καραμέλα της παραπληροφόρησης που σου πιπιλίζουν.
    Οι αποφάσεις παιρνόντουσαν στις Βρυξέλες όπου την αρχηγία αναλαμβάνανε όλοι.
    Και αυτό επίσης λέει πολλά για το ποιος είναι φίλος και ποιος εχθρός.
    Αυτοί το μόνο που απαιτούσαν μέχρι τώρα ήταν να βελτιώσουμε την οικονομία μας και να την κάνουμε πιο παραγωγική και ανταγωνιστική διεθνώς και τα χρήματα που μας δίνανε μας ελέγχανε να τα διοχετεύομε προς αυτό το σκοπό, ενώ εμείς αντιθέτως με την βοήθεια των Αμερικανικών εβραϊκών τραπεζών και συμβουλευτικών οργανισμών, κρύβαμε το δημόσιο χρέος μας και την πραγματική μας κακή διαχείριση και διοχετεύαμε τα κονδύλια σε λάθος σκοπούς. Αυτό είχε γίνει αιτία και κατα το παρελθόν να έχουν ζητηθεί κάποια κονδύλια πίσω από την ΕΕ γιατί ακριβώς δεν τα διοχετεύαμε στους σκοπούς για τους οποίους μας τα δίνανε… Όχι γιατί δεν τα διοχετεύαμε στις επιχειρήσεις τους.
    Αλλά ακόμα και έτσι να ήταν που εγώ στην θέση των Γερμανών θα απαιτούσα τα χαριστικά λεφτά που σου δίνω να τα ΣΠΑΤΑΛΑΣ ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΥΚΛΟ.
    Αυτό είναι θεμιτό αφού είναι χαριστικά λεφτά και όχι δανεικά.
    Ολόκληρο η ΕΕ έχει συσταθεί για να ενισχύσει τις οικονομίες να κάνουν εσωτερικό κύκλο τα χρήματα τους και έτσι δεν υπάρχει φθορά αφού στο τέλος οι δυνατοί βοηθάνε με χαριστικά λεφτά (επιδοτήσεις και όχι δάνεια) τους αδύνατους.
    Η Γερμανία αντιστέκεται στα δάνεια και όχι στις επιδοτήσεις για ανάπτυξη γιατί βλέπει που αυτά οδηγούν.
    Η Γερμανία ζητά να κτυπήσουμε επιτέλους την μάστιγα που σκόπιμα πνίγει εδώ και πολλά χρόνια την Ελλάδα.
    Την κακή διαχείριση του δημόσιου τομέα και του να γίνει αυτός πιο παραγωγικός.
    Δεν είναι πρόβλημα να λιγοστέψουν τα άτομα όσο το να λιγοστέψει η γραφειοκράτη και η κακοδιαχείριση και να γίνει το δημόσιο πιο υποστηρικτικό δίπλα σ αυτόν που παράγει και όχι να βρίσκεται απέναντι του και να του βάζει εμπόδια.
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΗΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ
    ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΣΥΜΒΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΓΛΥΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΑ ΜΜΕ. (Μέσα Μαζικού Ελέγχου).
    Αλλα το χειρότερο είναι όταν βάζουμε με τα άρθρα μας και εμείς τούβλα στον τοίχο της φυλακής που μας χτίζουν για να μας απομονώσουν από αυτούς που μας βοηθάνε.
    Οι Γερμανοί μέχρι τώρα μας βοηθάνε και σ αυτή την στιγμή που δεν μας οδήγησαν αυτοί αλλα οι Εβραίοι δανειστές μας που ήταν τόσα χρόνια σύμβουλοι του κράτους και συμβάλανε να κατασπαταλούνται τα χρήματα -του δημοσίου και τα ιδιωτικά- βλέπε την κομπίνα με τα ομόλογα της Morgan Stanley (αγοράζει τα Ελληνικά ομόλογα και τα πουλάει στις Ελληνικές τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία πιο ακριβά). Βλέπε την κομπίνα όπου αγοράζει ο ΟΤΕ σ ένα υψηλότατο τίμημα την αλυσίδα Γερμανός μέσω μιας offshore κυπριακής εταιρείας που συστήνει (για να μπορούν να κρύψουν οτιδήποτε έτσι), βλέπε την κομπίνα του χρηματιστηρίου του 1999 που με την καραμέλα ότι οι ίδιοι μας αναβάθμιζαν, φούσκωσαν τον κόσμο και τους έβαλαν όλους στο χρηματιστήριο όπου τους πήραν τα πραγματικά χρήματα ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ. (τα φτηνά δάνεια παγίδες που δοθήκανε στην συνέχεια από τις τράπεζες για καταναλωτικούς σκοπούς).
    ΜΑ ΚΑΛΑ ΤΟΣΟ ΑΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ;
    ΤΟΣΟ ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ;

    Πρωτόκολλο Εικοστό
    Πόσο φανερή είναι η απουσία της κρίσης από τα καθαρά ζωώδη μυαλά των Χριστιανών! Δανείζονταν από μας με τόκο και χωρίς να σκέπτονται ότι θα χρειαζόταν ν’ αφαιρέσουν το χρήμα αυτό επιβαρημένο με τους επιπλέον τόκους από τα ταμεία του Κράτους για να μας εξοφλήσουν! Υπήρχε τίποτε απλούστερο από το να παίρνουν το χρήμα που είχαν ανάγκη από τους φορολογουμένους τους;…
    (Βλέπε όλα τα πρωτόκολλα εδώ: http://www.kalami.net/2005/cosmos/prwtokolla_siwn.html)
    Αυτά ακόμα τα γεγονότα του χθες που όλοι ζήσαμε δεν είμαστε σε θέση να βάλουμε σε τάξη και να τ αξιολογήσουμε μόνοι μας, αλλά τα παίρνουμε όλα σαν μασημένη τροφή από τα μεγάλα ΜΜΕ που μόνοι μας καθόμαστε και μας τα παρουσιάζουν όπως θέλουν.

    ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΓΙΚΗ, ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΜΝΗΜΗ.
    Και γίναμε όλοι ανόητοι παπαγάλοι…
    Η πρόβατα -όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στα πρωτόκολλα- αυτοί που θα μας πάνε επι σφαγή.

    Πτώχευση δεν θα κάνει το κράτος, όπως τρομάζουν τον κόσμο. Το ακόμα πιο τρομακτικό είναι ότι πτώχευση θα κάνουν οι πολίτες και οι Ελληνικές επιχειρήσεις
    Και αυτό είναι αυτονόητο αφού βλέπουμε που οδηγούνται όλοι γύρω μας σήμερα. Υπάρχει όμως μεθόδευση σ όλα αυτά τίποτα δεν γίνεται τυχαία.
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/0/cOyxM2Z9U98
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/16/CNOLZM8bpFU
    Οι Γερμανοί γνωρίζουν πολύ καλά ποια είναι η FED (ιδιωτική εταιρεία που καταληστεύει την Αμερική και όλο τον κόσμο)
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/3/fAPyVcJ_qCk

    Αυτή και οι ΔΙΕΘΝΕΙΣ αφανείς ιδιοκτήτες της ευθύνεται για τις παγκόσμιες κρίσεις
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/1/HpqRhvHI9ZQ

    Και δημιούργησαν το ΔΝΤ για να οδηγούν την μια μετά την άλλη χώρα στην οικονομική κατάρρευση και την υποδούλωση (τα παραμύθια ότι σε 3-5 χρόνια βγαίνουμε δεν τα τρώει κανείς μια και κανείς δεν βγήκε από τον εναγκαλισμό, ούτε κατάφερε ο ήδη χρεωμένος να ξεχρεώσει, οπότε και από την μέχρι τώρα δράση του αποδεικνύονται Ποίοι το δημιούργησαν, τι κάνει και για ποιους δουλεύει.
    http://www.youtube.com/user/kataggelies?feature=mhum&hl=el&hl=el&hl=el#p/u/4/rzRkLONe78o

    ΕΠΙΠΛΕΟΝ

    Α)
    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΑΓΑΠΗΤΕ, ΕΧΟΥΝ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Μ ΕΜΑΣ -ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟΥ.

    Β)
    ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΚΟΥΜΑΝΤΟ. ΟΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΟΙ. ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ) ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΜΑΣ (ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΟΥΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ).

    Γ)
    ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΦΤΑ -ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΑΝΕΙΑ.!!! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΓΙΔΑ- ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΙ -ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ -ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΑΜΕ- ΖΗΤΑΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΙΕΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ Σ ΑΚΟΥΕΙ ΒΕΡΕΣΕ…(ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΒΑΛΑΝΕ ΑΡΧΗ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΙ)
    Ήρθε καιρός να σταματήσω να ενημερώνωμαι από τα γνωστά μεγάλα μέσα ενημέρωσης γιατί κατάλαβα ότι είναι βουτηγμένα μέχρι το λαιμό στο παιχνίδι αυτών που μας καταστρέφουν.
    http://www.kalami.net/2005/cosmos/prwtokolla_siwn.html
    ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ ΤΙ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΟΥ
    ΚΑΙ ΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ…ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
    Ο Τζων Σουιντον, πρώην διευθυντής προσωπικού των Ταιμς της Νέας Υόρκης είπε τα παρακάτω στους συναδέλφους και το κοινό του, στη συνέντευξη τύπου για την συνταξιοδότηση του το 1953:
    “Δεν υπάρχει ανεξάρτητος τύπος στην Αμερική… Το γνωρίζετε και το γνωρίζω… Ούτε ένας άνδρας ανάμεσα σας δεν τολμά να εκφράσει την τίμια άποψη του… Είναι καθήκον ενός δημοσιογράφου της Νέας Υόρκης να λέει ψέματα, να διαστρεβλώνει, να υβρίζει, μα γονατίζει στα πόδια του Μαμωνά και να πουλά τη χώρα του και τη φυλή του για το καθημερινό ψωμί…”
    -
    Πρωτόκολλο Δεύτερο
    Ο τύπος ενσαρκώνει την ελευθερία του λόγου. Αλλά τα Κράτη δε μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη δύναμη, και έτσι αυτή έπεσε στα χέρια μας. Με αυτή πετύχαμε επιρροή, μένοντας συγχρόνως αφανείς.
    Πρωτόκολλο Δωδέκατο
    Τίποτα δε θα δημοσιεύεται στο κοινό χωρίς τον έλεγχό μας. Το αποτέλεσμα αυτό κατορθώθηκε πια στις μέρες μας από το γεγονός ότι όλες οι ειδήσεις συλλέγονται από πάρα πολλά πρακτορεία, τα οποία τις συγκεντρώνουν από όλα τα μέρη του κόσμου. Τα πρακτορεία αυτά θα είναι τότε εξ ολοκλήρου δικά μας και δε θα δημοσιεύουν τίποτε άλλο παρά αυτό που θα τα διατάζουμε.
    http://kataggelies.com/kataggelies/?page_id=584

  4. Spanos on 25/11/2010 at 13:23

    Είναι απίστευτο να πιστεύει κάποιος τα ΜΜΕ όταν τον κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια του και προσβάλουν τη μνήμη του.

    Μήπως δεν ήταν η Morgan Stanley & Σια ΑΕ, που έκανε την κομπίνα του χρηματιστηρίου το 1999; (παίρνοντας μας τα χρήματα, τις μετοχές και τον έλεγχο των μεγάλων εταιρειών μας)

    Μήπως δεν ήταν ο σύμβουλος και ο δανειστής του κράτους, αγοράζοντας τα ομόλογα τόσα χρόνια και στην συνέχεια μεταπουλώντας τα σε υψηλότερη τιμή στα ταμεία και αλλού;

    Μήπως δεν ήταν ο σύμβουλος του κράτους να πουλήσει τον ΟΤΕ στην ΜΑΡΦΙΝ και στην συνέχεια στους Γερμανούς;

    Μήπως δεν ήταν ο σύμβουλος του ΟΤΕ ν αγοράσει σε ένα τόσο υψηλό τίμημα την αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός μέσω μιας offshore Κυπριακής εταιρείας (για προφανείς λόγους);

    Μήπως δεν είναι ο σύμβουλος του κράτους στο οποίο εδρεύει, το οποίο έχει μονίμως καταχρεωμένο και στα όρια της πτώχευσης; (Αμερική δημ. χρέος 300%).

    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ & ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΟΥΣΕ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η MORGAN STANLEY και οι υπόλοιπες εβραϊκές διεθνείς τράπεζες και οργανισμοί;

    Οι διεθνείς τραπεζίτες εβραϊκών συμφερώντων μας δάνειζαν, μας αξιολογούσαν, μας υποβάθμιζαν και μας αναβάθμιζαν κατά την βούληση τους, μεσολαβούσαν στις περισσότερες κρατικές αποφάσεις για χρηματοοικονομικά θέματα. Ποιος έχει λοιπόν τον έλεγχο; δεν τον έχει ο σύμβουλος που σε οδηγεί, όπου σε οδηγεί;

    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ και ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ;

    Ήταν στις επιδοτήσεις και στην τεχνολογία που επανδρώθηκε η Ελλάδα για ν ανέβει ένα επίπεδο και να γίνει πιο ποιοτική και πιο ανταγωνιστική διεθνώς.
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΦΤΑ.!!! ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΕ. Δηλαδή των ανεπτυγμένων χωρών που μας πουλούσαν και την τεχνολογία.
    Αυτό λοιπόν είναι θεμιτό και μας βοήθησε γιατί δεν μας δάνειζαν υπονομεύοντας το μέλλον μας και να μην μπορέσουμε να σηκώσουμε ποτέ κεφάλι από τα μελλοντικά χρέη που κάνουν το πρόβλημα πιο έντονο. (βλέπε χώρες τρίτου κόσμου και την “βοήθεια” των διεθνών τραπεζιτών με τα δάνεια που τις απομυζούν εδώ και παραπολλά χρόνια χωρίς αυτές να μπόρεσαν ποτέ να σηκώσουν κεφάλι, κάτω από το βάρος των χρεών τους. ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΘΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΣΠΡΟ – ΜΑΥΡΟ. Αυτοί δεν διστάζουν να εκμεταλλεύονται τους άστεγους και ξυπόλυτους του τρίτου κόσμου θα ντραπούν να εκμεταλλευτούν εμάς;).

    Είναι τυχαίο που το σκάνδαλο Siemens βγήκε τώρα στην φόρα μέσα στο γενικό κλίμα του συναγωνισμού των ΜΜΕ ποιος θα ρίξει την μεγαλύτερη για οποιοδήποτε πρόβλημα στην Γερμανία;

    Κάποια πράγματα επίσης που δεν συνειδητοποιεί το θύμα των ΜΜΕ που γλύφει την καραμέλα που του πιπιλίζουν ρίχνοντας τις ευθύνες στην Γερμανία, είναι ότι το μέγεθος της χώρας μας είναι ασήμαντα μικρό για να τους επηρεάσει το εμπόριο μας με τις Γερμανικές εταιρείες.
    Για παράδειγμα μια χώρα με πληθυσμό μόλις 10-10 εκ κατοίκους και με κατακλυσμό από Αμερικάνικα και Κινέζικα προϊόντα, έχει απλά μια σταθερή τροφοδοσία από την Γερμανική φαρμακοβιομηχανία, την τεχνολογία, κ.α. Ενώ χώρες όπως η Ρουμανία με 25 εκ κατοίκους και η Ουκρανία με 45 ίσως ξεπερνούν κατά πολύ την ζήτηση σε φάρμακα και τεχνολογία από αυτή της Ελλάδας.

    Οι Γερμανοί λοιπόν εξάγουν διεθνώς και σε πολύ μεγαλύτερες χώρες από ότι την Ελλάδα. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ ΧΡΗΜΑΤΑ…ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Αυτό λοιπόν λέει πολλά.
    Γιατί όταν σου δίνουν δωρεάν τεχνολογία και φάρμακα είναι άλλο και άλλο όταν σε δανείζουν.

    Οι επιδοτήσεις δόθηκαν και ήταν πολλά χρήματα, όπου παρά την κακή διαχείριση σε κάποιες περιπτώσεις, έκαναν μεγάλες αλλαγές στην χώρα, χωρίς να υπονομεύσουν το μέλλον της, γιατί δεν ήταν δανεικά –έντοκα χρήματα- αλλά χαριστικά. ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ.

    Όταν το σπίτι σου καίγεται θέλεις νερό για να το σβήσεις και όχι να δανειστείς νερό με επιτόκιο ότι θέλουν αυτοί που σε δανείζουν και υποθήκη το σπίτι σου.
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΙΠΟΤΕ Η MORGAN STANLEY & Σια ΑΕ ΔΩΡΕΑΝ; ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ Ν ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟΙ ΣΤΙΣ 6.000 ΜΟΝΑΔΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΕ;

    ξυπνήστε γιατί μας έχει πάρει ο ύπνος και έχουμε αφήσει την τηλεόραση να παίζει…
    (και μας επηρεάζει μέσα στον βαθύ ύπνο μας)

  5. Πάνος Τσαγκαράκης on 05/12/2010 at 23:13

    Ανοιχτή επιστολή του Γερμανού Walτer Wuellenweber

    Η παρακάτω ανοιχτή επιστολή του Walτer Wuellenweber, προς τους Έλληνες πολίτες, με τίτλο «Αγαπητοί μας Έλληνες», δημοσιεύεται σε πρόσφατο τεύχος του γερμανικού εβδομαδιαίου περιοδικού, Stern. Ο υπέρτιτλος του άρθρου αναφέρει: «Μετά τις τράπεζες, θα πρέπει τώρα οι Γερμανοί να σώσουν και την Ελλάδα. Πρώτα έκαναν αλχημείες οι Έλληνες στο ευρώ και τώρα, αντί να κάνουν οικονομίες, απεργούν».

    Αγαπητοί Έλληνες, από το 1981 ανήκουμε στην ίδια οικογένεια. Μόνο που εμείς έχουμε συνεισφέρει, όσο κανείς άλλος στο κοινό ταμείο, δηλαδή γύρω στα 200 δις, ενώ εσείς έχετε, αντίθετα, εισπράξει κατά κεφαλήν, όσα κανείς άλλος, δηλαδή σχεδόν 100 δις. Ουδέποτε λαός βοήθησε μέχρι τώρα με τη θέλησή του, σε τέτοιο βαθμό, και για τόσο μακρύ διάστημα, άλλον λαό. Είσαστε, κυριολεκτικά, οι πιο ακριβοί μας φίλοι.
    Το ζήτημα πάντως είναι, ότι τελικά δεν εξαπατάτε μόνο τον εαυτό σας αλλά κι’ εμάς. Στην ουσία, ουδέποτε φανήκατε αντάξιοι του ευρώ, μιας και παρά την εισαγωγή του, δεν καταφέρατε μέχρι τώρα να εκπληρώσετε τα κριτήρια σταθερότητας. Στην ΕΕ είσαστε ο λαός που ξοδεύει τα μεγαλύτερα ποσά σε καταναλωτικά αγαθά. Θα θέλαμε, ο πρωθυπουργός σας Γ. Παπανδρέου να προχωρήσει στο πρόγραμμά του, όμως προφανώς αυτό δεν το θέλετε εσείς, αφού συνεχίζετε απτόητοι, ν’ απεργείτε. Μη μας λέτε λοιπόν, ότι μόνο οι πολιτικοί ευθύνονται για την καταστροφή.

    Εσείς έχετε εφεύρει τη Δημοκρατία κι’ ως εκ τούτου θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι ο λαός είναι αυτός που κυβερνά κι’ επομένως, έχει και την ευθύνη. Κανείς δεν σας αναγκάζει να φοροδιαφεύγετε, να χρηματίζεστε, ν’ αντιδράτε σε κάθε συνετή πολιτική και να εκλέγετε διεφθαρμένους πολιτικούς. Σε τελευταία ανάλυση, οι πολιτικοί είναι λαϊκιστές και κάνουν, ότι τους πει ο λαός. Θα μας πείτε, βεβαίως, ότι κι’ εμείς οι Γερμανοί δεν είμαστε πολύ καλύτεροι, όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν. Κι έχετε δίκιο.
    Οι Έλληνες είναι εκείνοι, που μας είχαν δείξει το δρόμο της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας, καθώς και τις πρώτες γνώσεις Εθνικής Οικονομίας. Τώρα μας δείχνετε και πάλι το δρόμο. Μόνο που αυτή τη φορά, είναι λάθος δρόμος. Κι’ από το σημείο που εσείς έχετε τώρα φτάσει, δεν πάει παραπέρα.

  6. ΝΙΚ on 05/12/2010 at 23:19

    Η επιστολή του Γερμανού ειναι καθαρή και εχει σωστά επιχειρήματα
    απλά η στάχτη που έχουμε στα μάτια δεν μας αφίνει να δούμε καθαρά…

    π.χ. Δεν βλέπουμε τους εβραίους διεθνείς τραπεζίτες, που μέσω της Morgan Stanley και των αλλως διεθνών εταιρειών ευραικών συμφερόντων, έκαναν την κομπίνα του Χρηματιστηρίου ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ (και έφαγαν πολλά από τα χρήματα που αναφέρει ο Γερμανός που ηρθαν σαν χαριστικά λεφτά -και οχι δάνεια- για να βελτιώσουμε την παραγωγική μας βάση και οχι για καταναλωτικούς σκοπούς).
    Επίσης με τον έλεγχο των ΜΜΕ κατευθήνουν τους ελληνες σε ολα αυτά που αναφέρει ο Γερμανός.

    Υπερκαταναλώνουμε, τα χρήματα μας δεν τα σεβόμαστε.
    Αφίνουμε να φεύγουν έξω αντι να προτιμάμε τα Ελληνικά προιόντα και με αποτέλεσμα να δανειζόμαστε στην συνέχεια και να υπονομεύουμε το μέλλον μας.

    Τα δάνεια που δίνανε το προηγούμενο διάστημα οι τράπεζες, αποδειχτίκανε θυλειά που πνίγει σήμερα πολλούς έλληνες δανειολύπτες, την περιουσία των οποίων τώρα εποφθαλμιούν οι τάπεζες.

    Σχετικά με τον τίτλο του άρθρου θα ήταν σωστός αν αυτά που έλεγε ο Γερμανός ήταν λάθος. ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΤΩΡΑ ΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ;

    Αυτα που απαντά ο Ελληνας -ακόμα και να είναι σωστά, δεν ανερούν αυτά που αναφέρει σωστά θα έλεγα και οχι χλευαστικά ο Γερμανός.

    Ο Τίτλος δε του άρθρου ειναι θλιβερό που γράφει:
    “Αγοράζουμε τα προϊόντα τους” καιξεχνάει οτι τα φορτηγα που ανεβάινουν Γερμανία ανεβοκατεβαίνουν γεμάτα.!!!

    Ενω τα κοντέινερ που έρχονται από την Αμερική και την Κίνα επιστρέφουν πίσω άδεια…

    ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΤΗΦΟΡΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΚΡΕΜΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ…

  7. Πάνος Τσαγκαράκης on 25/12/2010 at 20:27

    Οι εβραίοι έχουν την άρρωστη φιλοσοφία ότι είμαστε όλοι εχθροί τους και πρέπει να μας βάλουν να τρωγόμαστε μεταξύ μας, χωρίζοντας μας σε αντίπαλες ομάδες, ενώ αυτοί είναι ενωμένοι εναντίον μας. Ετσι κατάφεραν σήμερα να έχουν στρέψει τους περισσότερους έλληνες εναντίων των Γερμανών και να τους φορτώσουν όλα τα προβλήματα που οι ίδιοι μέσω των ΜΜΕ και των με έδρα την Αμερική και την Αγγλία εταιρειών τους μας δημιούργησαν.

    Εμείς επειδή δεν ξέρουμε ότι συμμετέχουμε σ αυτόν τον άγνωστο πόλεμο, δεν ξέρουμε και τον πραγματικό αυτόκλητο εχθρό μας. Δεν ξέρουμε καν την φιλοσοφία τους και το μίσος που έχουν για ολόκληρο τον κόσμο (γι αυτό και κρύβονται στις «στοές» και στις συνωμοτικές οργανώσεις τους).

  8. IΩΑΝΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ on 26/12/2010 at 14:48

    Οι γερμανοί δεν μας δάνεισαν όλα αυτά τα χρόνια της ανάπτυξης μας και αρνούνται να μας δανείσουν γιατί ξέρουν πολύ καλά που οδηγεί αυτή η πολιτική του δανεισμού, την χώρα μας. Αντίθετα μας έκαναν ισότιμους συνεταίρους τους και μας επιδοτούσαν όλα αυτά τα χρόνια στην παραγωγική μας βάση, την αγροτική παραγωγή, την μεταποίηση, την βιοτεχνία και την βιομηχανία. Εμείς με αχαριστία και με την λάσπη που καθημερινά μας ρίχνουν στα μάτια τα ΜΜΕ (Μη Μιλάς Εσύ). Έχουμε ξεχάσει το πόσο ευνοηθήκαμε και ωφεληθήκαμε όλα αυτά τα χρόνια με την εκβιομηχάνιση της χώρας και τις υποδομές και στρεφόμαστε με αχαριστία εναντίων αυτών που μας ευνόησαν με πολλούς τρόπους. (Οι Γερμανοί μέσω της ΕΕ μας έδωσαν χρήματα χαριστικά –επιδοτήσεις 100 δις- για να βελτιώσουμε τον παραγωγικό κορμό της χώρας και όχι δανεικά. Καταναλώνουν τα προϊόντα μας, έρχονται στην χώρα μας για τις διακοπές τους κ.α.)

    Εμείς όμως διευκολύνουμε καθημερινά αυτούς που αυτοαποκαλούνται εχθροί μας. Κρύβουν τους πράκτορες τους ανάμεσα μας. Έχουν βάλει σκοπό της ζωής τους την παγκόσμια κυριαρχία και την πλήρη οικονομική υποδούλωση μας. ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΚΛΑΒΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ.

    Πρωτόκολλο Εικοστό
    Πόσο φανερή είναι η απουσία της κρίσης από τα καθαρά ζωώδη μυαλά των Χριστιανών! Δανείζονταν από μας με τόκο και χωρίς να σκέπτονται ότι θα χρειαζόταν ν’ αφαιρέσουν το χρήμα αυτό επιβαρημένο με τους επιπλέον τόκους από τα ταμεία του Κράτους για να μας εξοφλήσουν! Υπήρχε τίποτε απλούστερο από το να παίρνουν το χρήμα που είχαν ανάγκη από τους φορολογουμένους τους;
    http://www.kalami.net/2005/cosmos/prwtokolla_siwn.html

  9. Νικος Σφουγγατακης on 14/01/2012 at 10:20

    Για να καταλάβει κάποιος την διαφορά μεταξύ της πολιτικής της Γερμανίας, -που θέλει μια σταθερή ανάπτυξη χωρίς υφέσεις και άλματα- και την αντίθετη πλευρά που έχει εγκατασταθεί εδώ και διακόσια χρόνια στην Αμερική και από εκεί ορμώμενη πνίγει ολόκληρο τον κόσμο σε υφέσεις, καλό είναι να διαβάσει προσεκτικά τα παρακάτω.:

    Ο Αμερικανός πρόεδρος Τόμας Τζέφερσον (1743 – 1826), κατάλαβε την τακτική των ιδιωτικών κεντρικών τραπεζών (τυπου FED, BoE, ΚτΕ κ.α.) που θελουν να εχουν τον έλεγχο της οικονομίας και δήλωσε το 1802:
    «Πιστεύω ότι τα τραπεζικά ιδρύματα είναι πιο επικίνδυνα για τις ελευθερίες μας από τακτικούς στρατούς.
    Εάν ο αμερικανικός λαός επιτρέψει ποτέ ιδιωτικές τράπεζες να ελέγξουν την έκδοση του νομίσματός τους, πρώτα από τον πληθωρισμό, μετά από τον αποπληθωρισμό και την ύφεση, οι τράπεζες και οι εταιρείες που θα αναπτύσσονται γύρω από τις τράπεζες θα στερήσουν τους ανθρώπους όλων των ακινήτων τους – έως ότου τα παιδιά τους να ξυπνίσουν άστεγοι στην ήπειρο που οι πατέρες τους κατέκτησαν».

    Thomas Jefferson said in 1802:
    “I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies.
    If the American people ever allow private banks to control the issue of their currency, first by inflation, then by deflation, the banks and corporations that will grow up around the banks will deprive the people of all property – until their children wake-up homeless on the continent their fathers conquered.”

    Και δυστυχώς αυτές κατάφεραν να ιδρυθούν στις περισσότερες χώρες. Κρυμμένες πίσω από τον τίτλο (Κεντρικές τράπεζες) δρουν παγκοσμίως ανενόχλητες. Να μην ξέρει κανείς για ποιους δουλεύουν (ακόμα και αυτοί που δουλεύουν μέσα σ αυτές δεν ξέρουν για ποιους δουλεύουν) Βλέπε: ‘ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ’.

    Πρωτόκολλα της Σιών: Πρωτόκολλο Έκτο
    Η αριστοκρατία των Χριστιανών σαν πολιτική δύναμη εξαφανίσθηκε. Δε χρειάζεται να την λάβουμε υπόψη. Αλλά επειδή είναι ιδιοκτήτρια εδαφικών περιουσιών, και μπορεί ως εκ τούτου να μας βλάψει λόγω των ανεξάρτητων πόρων της, είναι απόλυτα αναγκαίο να αφαιρέσουμε την κατοχή των γαιών της.
    Ριχνόμενοι έτσι όλοι οι Χριστιανοί στις τάξεις των απόρων, θα σκύψουν ενώπιόν μας μόνο και μόνο για να έχουν το δικαίωμα της ύπαρξης.
    http://www.kalami.net/2005/cosmos/prwtokolla_siwn.html

  10. katagelies on 30/09/2012 at 05:33

    Άκουσα ότι ο πρώην πρωθυπουργός Γεώργιος Παπανδρέου μετά το τέλος της θητείας του στην Ελλάδα, πήρε έδρα στην Αμερική σε κάποιο πανεπιστήμιο…

    Επίσης το φορολογικό σύστημα γίνεται όλο και πιο όμοιο με το Αμερικάνικο…

    κατα τ αλλά πολύς κόσμος ακόμα νομίζει ότι για όλα φταίει η Γερμανία και ότι η Γερμανία κυβερνά την Ελλάδα.

    Απλά προσέξτε τα σχόλια στις ειδήσεις κάθε φορά που ο εκφωνητής αναφέρεται στην Γερμανία…

    Μήπως αυτά τα σχόλια και οι αιχμές διαμορφώνουν την άποψη μας;

    http://kataggelies.com/kataggelies/?page_id=781

  11. katagelies on 24/10/2012 at 08:50

    Σήμερα 09/10/2012 διαβάζουμε παντού το παρακάτω άρθρο:
    Ερχεται στην Ελλάδα η γερμανίδα καγγελάριος Άνγκελα Μέρκελ
    Η Άνγκελα Μέρκελ θα μείνει μόλις επτά ώρες στην χώρα μας (σχόλ: δηλαδή τίποτα), η επίσκεψή της όμως θα σημάνει μία τεράστια κινητοποίηση για την ελληνική πρωτεύουσα. (σχόλ: και έξοδα, διαδηλώσεις, αναταραχές και ενα σκαλοπάτι πιο κάτω στο χρέος και στο να μην εργαζόμαστε).

    “Για ποιο λόγο πήγε η Α.Μέρκελ στην Ελλάδα”, διερωτώνται οι αναλυτές σε ολόκληρη την Ευρώπη αφού η απόφαση ελήφθη την περασμένη εβδομάδα ξαφνικά και ανακοινώθηκε μόλις την περασμένη Παρασκευή δηλαδή πέντε ημέρες πριν από την άφιξη της στην Ελλάδα.

    Καλά είναι ερώτηση αυτή που κάνουν οι δημοσιογράφοι στην Ελλάδα;
    Γιατί, λέγουν έρχεται η Μέρκελ στην Ελλάδα;

    Δεν εχει καταλάβει κανείς…και ο καθενας λεει το κοντό του και το μακρύ του. Το σίγουρο όμως είναι οτι:

    ——————————————-
    Αναμεταδώστε το μήπως επιτέλους ξυπνήσουμε:

    Σχετικά με την επικείμενη επίσκεψη της κας Μέρκελ στην Ελλάδα.

    Πηγαίνετε να διαμαρτυρηθείτε κορόιδα στην παγίδα.

    Δεν συντρέχει κανένας λόγος για την φυσική παρουσία της κας Μέρκελ στην Ελλάδα.

    Όλο είναι ένα ακόμα στημένο κόλπο για να πάνε πάλι μερικά παιδιά φυλακή.

    Για να έχουν τα ΜΜΕ να λένε τα δικά τους κ.τ.λ.

    Για να βουλιάξουν λίγο περισσότερο στο χρέος πολίτες και επιχειρήσεις…

    Δεν ξέρουν το αντιγερμανικό κλίμα που τα ΜΜΕ έχουν εγκαταστήσει στο μυαλό όλων;

    Τι τους καλείτε να πάνε να διαμαρτυριθούν στην Μέρκελ; Να πάνε σαν πρόβατα επι σφαγή να συναγωνίζονται ποιος θα κάνει την μεγαλύτερη βλακεία;

    Την Μέρκελ θα συναντήσουν η τα ΜΑΤ;

    Και εσείς που τους καλείτε σ αυτά τα πανηγύρια δεν ξέρετε ότι το πρόβλημα δεν είναι η Μέρκελ που περιστασιακά είναι σ αυτή την θέση αλλά:
    Παγκόσμιοι οργανισμοί, Ανεξάρτητες αρχές και Διεθνείς τράπεζες;
    Να μαζευτούμε 10.000.000 πρόβατα να βελάζουμε εις ένδειξη διαμαρτυρίας σε ποιόν;
    Στο προβατάκι απο την Γερμανία;
    Η Αγγελα Μέρκελ είναι ανατολικογερμανίδα (πράγμα που για όποιους γνωρίζουν δεν έζησε και δεν ξέρει καν το αδυσώπητο καπιταλιστικό σύστημα) κόρη ενος παπα και μιας δασκάλας, από το ανατολικό μπλοκ, αυτήν βρήκατε να ξεσπάσετε επάνω της την αμάθεια σας;

    Κάτι σαν τους προέδρους της Αμερικής που από ηθοποιοί γίνονται πρωθυπουργοί για να σου αποδείξουν ότι δεν θα μάθεις ποτέ ποιος κάνει κουμάντο…και ποιος ευθύνεται για την παγκόσμια φτώχεια…
    Το 2000 που ήμασταν 120% δανεισμένοι όπως και το 2010 δεν ήταν καν στην κυβέρνηση της Γερμανίας
    Αλλά οι διεθνείς οίκοι αξιολόγησης έβλεπαν τα ίδια πράγματα αλλιώς το 2000 και αλλιώς το 2010…

    Απλά σκεφθείτε όλες αυτές οι αποσπασματικές αντιδράσεις πυροτεχνήματα ποιους ωφελούν.

    Με το να κατεβαίνεις στον δρόμο εκφράζεις πολιτικό λόγο;
    Φτάνει ο λόγος σου εκεί που πρέπει;
    Τι θέλεις να σου κάνει το προβατάκι όταν εσένα οι πολιτικοί σου και τα κομματόσκυλα έχουν φάει δισ σε κομπίνες;
    Όταν οι τράπεζες με τις ευλογίες της ΤτΕ έδινα δάνεια για σπίτια, γιορτές, διακοπές κ.α.
    Όταν διεθνείς οργανισμοί που πνίγουν την Ελλάδα, πνίγουν και την Γερμανία (απλά δεν τολμούν να το παραδεχτούν οι Γερμανοί)
    Γιατί τα λεμόνια που τρώει όλη η Ευρώπη είναι από την Αργεντινή και όχι από την Ελλάδα; (Η Γερμανία φταίει η ο ΠΟΕ;)
    Γιατί οι πατάτες είναι από την Αίγυπτο, τα σκόρδα από την Κίνα, τα κρεμμύδια από την Ισλανδία, τα πορτοκάλια από την Τουρκία κ.τ.λ. (Η Γερμανία φταίει η ο ΠΟΕ;)
    Αλλού τα κακαρίσματα και αλλού γεννάν οι κότες…ξύπνα επιτέλους υπνωτισμένε από τα ΜΜΕ Έλληνα…
    Για τις άλλες χώρες όπως Ουκρανία, Βραζιλία, Μεξικό, Νίγηρα κ.α. (Ο κατάλογος είναι πολύ μεγάλος) που έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα μ εσένα η Γερμανία και η Μέρκελ φταίνε; ή το ΔΝΤ;
    http://www.youtube.com/watch?v=rzRkLONe78o&list=UUNTAlULnNQoIiy43zWa01pQ&index=7&feature=plcp

    Απλά σκέψου όλες αυτές οι αποσπασματικές σου αντιδράσεις πυροτεχνήματα ποιους ωφελούν.
    Κορόιδα, όταν δεν εχουμε δουλειά η όταν παμε από απεργεία σε πορεία ο τραπεζίτης χαίρεται…γιατί οι τόκοι δεν απεργούν…
    Προτόκολλα της Σιών

    Πρωτόκολλο Δέκατο
    «…αν λόγω έλλειψης προέδρων συμβαίνουν αναταραχές ικανές να παραλύσουν την χώρα… Για να πετύχουμε το αποτέλεσμα αυτό, θα…»
    Πρωτόκολλο Εικοστό
    «…Μια προοδευτική φορολογία θα δώσει πολύ μεγαλύτερο εισόδημα από τη σημερινή αναλογική φορολογία, η οποία μας είναι χρήσιμη μόνο για να διεγείρουμε αναταραχές και δυσαρέσκειες…»
    Πρωτόκολλο Πέμπτο
    «…Για την εξασφάλιση της κοινής γνώμης στα χέρια μας, πρέπει να την κάνουμε περίπλοκη, εκφράζοντας από διάφορα μέρη και για πολύ χρόνο τόσες αντιφατικές γνώμες, ώστε οι άνθρωποι θα χαθούν στο τέλος μέσα στο λαβύρινθό τους και θα πιστέψουν τελικά ότι αξίζει πολύ καλύτερα να μην έχει κάποιος καμία γνώμη στην πολιτική…»
    Πρωτόκολλο Δέκατο Πέμπτο
    »…Όταν τέλος αρχίσουμε να βασιλεύουμε μετά από πραξικοπήματα οργανωμένα παντού…»
    http://www.kalami.net/2005/cosmos/prwtokolla_siwn.html

    Λύσεις υπάρχουν αρκεί να βάλεις το μυαλό σου και να σκεφτείς…

  12. Για να βάλω τα πράγματα στην θέση τους και να σας δείξω την ταχυδακτυλουργία και την πλύση εγκεφάλου που σας κάνουν τα ΜΜΕ και αυτά που έχουν καρφώσει μέσα στο μυαλό σας, είναι καλό να διαβάσετε προσεκτικά το κάτωθι κείμενο.

    Τι αποκρύπτουν αυτοί που εμφανίζονται να ενημερώνουν τον κόσμο για τα προβλήματα της οικονομίας.

    Η ΕΕ εχει κεντρική διακυβέρνηση όπου συζητιούνται τα θέματα της κάθε χώρας και συλλογικά αποφασίζουν με ψηφοφορία στην ευρωβουλή.

    Το δε προεδρείο έχει θητεία μόνο 6 μήνες όταν οι κυβερνήσεις στις χώρες έχουν 3-5 χρόνια.

    Η εξουσία εναλλάσσεται και δεν κυβερνά καμία χώρα την ΕΕ. ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ.

    Το αν στην Ελλάδα έχουν πείσει τον κόσμο ότι την ΕΕ την κυβερνά η Γερμανία είναι γιατί σε κάθε θέμα έντεχνα τα ΜΜΕ αναμεταδίδουν το τι είπε η Γερμανία, τι είπαν οι Γερμανοί υπουργοί, τι είπαν οι Γερμανικές τράπεζες, τι είπαν οι Γερμανοί διανοούμενοι κ.τ.λ.

    Αυτό είναι γνωστό σε όσους έστω και λίγο ασχολούνται με την ψυχολογία λέγεται “σημειολογικό αγκυροβόλιο ελέγχου” το οποίο φυτεύουν μέσα στο μυαλό σας, έντεχνα τα ΜΜΕ.

    Σε τίποτα λοιπόν δεν κάνει κουμάντο η Γερμανία και οι συζητήσεις και οι απόψεις του οποιουδήποτε κυβερνήτη π.χ. της Γερμανίας, πρέπει να περάσουν απο την Ευρωβουλή. Να το ψηφίσουν, οι Γάλλοι, οι Ολλανδοί , οι Ιταλοί, οι Ισπανοί κ.τ.λ.

    Εσείς όμως επηρεασμένοι από την προαναφερόμενη λειτουργία του νου σας, λειτουργείτε με το συμπέρασμα που έντεχνα σας φύτεψαν και διαρκώς ποτίζουν, έτσι δεν θα κάνετε καν το κόπο ποτέ να ψάξετε και να επαληθεύσετε αν πράγματι κάνει κουμάντο η Γερμανία στην ΕΕ. Λυπάμαι πολύ που ακόμα και κοντινοί μου φίλοι με που υψηλό επίπεδο γνώσεων, έχουν πέσει θύματα του ελέγχου του νου τους.

    Για να καταλάβετε με νούμερα αυτό που λέω καλό είναι να κοιτάξετε πόσες έδρες (δηλαδή ευρωβουλευτές – ψήφους) κατέχει το κάθε κράτος.

    Πριν απο αυτό πάμε να δούμε πως κατανέμονται οι έδρες γιατί έχει μεγάλη σημασία.

    Απόσπασμα απο την εγκυκλοπαίδεια:
    “Η κατανομή των εδρών στα κράτη μέλη, στηρίζεται εν μέρει στην πληθυσμιακή κατάσταση των χωρών, έτσι ώστε μικρότερα σε πληθυσμό κράτη να εκπροσωπούνται από λιγότερους βουλευτές. Ωστόσο, δεν τηρείται η αναλογική κατανομή με μοναδικό κριτήριο αυτό του πληθυσμού, καθώς προκειμένου να ενισχυθούν οι μικρότερες χώρες μέλη, εκπροσωπούνται από περισσότερους βουλευτές σε σχέση με τον αριθμό που αντιστοιχεί στην πληθυσμιακή τους κατάσταση. Για παράδειγμα, το Λουξεμβούργο κατέχει έξι έδρες, ενώ με βάση τον πληθυσμό της χώρας θα έπρεπε να κατέχει μόλις μία.”

    Και πάμε τώρα στα νούμερα.
    Η Γερμανία έχει 96 έδρες όταν η Ιταλία έχει 73.!!!
    Καταλάβατε τώρα τι δεν σας λένε ολοι αυτοί που έχουν στρέψει το επιπόλαιο μυαλό σας στο «για όλα φταίει η Γερμανία που βασανίζει τις χώρες του νότου».;;;
    Αν όχι ακόμα, πάμε να δούμε τα μεγέθη συνολικά.
    Ιταλία 73, Ισπανία 54, Πορτογαλία 22,Ελλάδα 22, σύνολο = 171 Έδρες.!!!

    Δηλαδή για όποιους ακόμα δεν κατάλαβαν. Μόνο οι 4 μικρές χώρες του νότου έχουν πιο μεγάλη βαρύτητα ψήφου -περισσότερο απο διπλάσια- απο την Γερμανία.

    Εμείς δηλαδή οι τέσσερις κάνουμε κουμάντο την Γερμανία και όχι η Γερμανία εμάς…

    Και δεν έβαλα και τις υπόλοιπες 25! χώρες οπου καταβαίνετε πόσο μειώνονται τα ποσοστά ψήφου της Γερμανίας (96) απέναντι στο σύνολο των 750 ευρωβουλευτών…

    Καταλάβατε τώρα την στημένη απάτη που έχουν κάνει αυτοί που σας έχουν βάλει βιτρίνα την Γερμανία

    Αυτά όμως ο κάθε οικονομολόγος και ο κάθε ερευνητής που βγαίνει να μιλήσει στον κόσμο τα ξέρει καλά η οφείλει να ξέρει πως δουλεύει ο μηχανισμός της ΕΕ και όχι ν αναπαράγει το τι είπε η Γερμανία και ο οποιοσδήποτε μέσα στην Γερμανία. (σας είναι παντελώς αδιάφορα γιατί δεν κάνει καμία Γερμανία κουμάντο την ΕΕ αλλα οι 25 χώρες που προανέφερα, απο τις οποίες καμία δεν είναι δεμένα τα συμφέροντα της με την Γερμανία. Κάθε μια χώρα εξυπηρετεί τα δικά της συμφέροντα και του συνόλου)

    Το θέμα είναι τι κάνανε οι ευρωβουλευτές μας και εμείς. Το πόσο ενημερώσαμε τους άλλους ευρωβουλευτές κ.τ.λ.
    Το πόσο κατεβάσαμε θέματα προς ψήφιση στο ευρωκοινοβούλιο και τι τύχη είχαν αυτά απο τους υπόλοιπους ευρωβουλευτές.

    Ενδεικτικά αναφέρω έναν μόνο ευρωβουλευτή μας τον κ. Κρίτων Αρσένη και την πρόσφατη δραστηριότητα του την οποία οφείλουν ολοι να γνωρίζουν για να καταλάβουν ότι τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά μέσα στο μυαλό τους από το πώς είναι στην πραγματικότητα:
    http://kritonarsenis.gr/actions/view/140130-dt-seeds

    ΠΑΥΛΟΣ ΚΡΙΑΡΑΣ
    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
    ΑΘΗΝΑ
    1-2-13
    *ΥΓ Η συνέχεια του άρθρου θα δείξει ακόμα πιο ενδιαφέρονται πράγματα…
    Όπου θα γράψω για το ΔΝΤ (και τα αδέρφια του), Την ΕΚΤ και την FED, την παραγωγή του χρήματος και την απάτη του δανεισμού όλων των κρατών.

    http://kataggelies.com/kataggelies/?p=223

  13. Το στημένο κόλπο να προσπαθούν να κατευθύνουν το βλέμμα του κόσμου στην Γερμανία για να μην καταλάβει οτι πρόκειται για μια διεθνή απάτη έναντι ολων των χωρών της γης απο τους ίδιους διεθνείς τραπεζίτες. Με καθε τρόπο του πιπιλίζουν το μυαλό οτι για οτιδήποτε του φταίει η Γερμανία. Πόσο πιο ξεκάθαρο πρέπει να την κάνουν την υποβολή:

    “Ευ. Βενιζέλος: Πίσω από κάθε σκάνδαλο στην Ελλάδα είναι μια γερμανική εταιρεία”
    Πηγή:
    capital.gr/News.asp?id=1953216

    Πριν απο κάποια χρόνια βγάλανε κάποια σκάνδαλα με γερμανικές εταιρείες και μίζες της Ελλάδος προς αυτές, με προφανές σήμερα απόδειξη ότι ήταν μια μεθοδευμένη κίνηση για να στρέψουν το ενδιαφέρον των προβάτων προς τα εκεί να κολλήσουν ότι κακό με την Γερμανία. Σκάνδαλα έκανε το Ελληνικό δημόσιο με τις προμήθειες του με την Γερμανία και μόνο;
    π.χ. τ αεροπλάνα που πήραν απο την Γαλλία τα ψάξανε; Τον στρατιωτικό εξοπλισμό που πήραν απο την Αμερική τον ψάξανε;
    Την δράση των Αμερικανικών εταιρειών στην Ελλάδα τύπου Morgan Stanley και την άνοδο του Ελληνικού χρηματιστηρίου επειδή μας αναβάθμιζε η εν λόγο εταιρεία και στην συνέχεια η αφαίρεση των καταθέσεων των Ελλήνων με την κάθοδο του χρηματιστηρίου την ψάξανε (που σημειωτέων έχει γίνει και σε πολλές άλλες χώρες το ίδιο σκηνικό και υπάρχουν όλες οι αποδείξεις και το κακούργημα έχει γίνει κατ επανάληψη).

    Ο κόσμος τότε νόμιζε ότι θα ξεκινούσε μια κάθαρση στις προμήθειες του δημοσίου και ότι θα βγαίνανε τα σκάνδαλα το ενα μετά το άλλο στον αέρα, έγινε ποτέ κάτι τέτοιο;

    Ο ΟΤΕ μέσω μιας offshore Κυπριακής εταιρείας αγόρασε τον Γερμανό με μ ενα υπέρογκο ποσό και σύμβουλο την Αμερικανική Morgan Stanley (έχει πολλά θέματα η εταιρεία αυτή στην Ελλάδα).

    Τον Ελληνικό χρυσό απο την Χαλκιδική με μια άδεια και μόνο για να τον σηκώσουν απο την Ελλάδα (μαζί και με όλα τ αλλα μεταλλεύματα που θα πάρουν απο εκεί) τα δώσανε σε μια Καναδέζικη υποφαινόμενη εταιρεία.
    και πολλά άλλα

    Αντίθετα μετά απο τόσα χρόνια μεθοδευμένα ακόμα και σήμερα συνεχίζουν όσοι υπηρετούν το σύστημα να ποτίζουν στο υποσυνείδητο του ελληνικού προβάτου (δεν πρόκειται για ανθρώπους με λογική και μυαλό) ότι η Γερμανία και οι Γερμανικές εταιρείες φταίνε για όλα.

    Την στιγμή που ολόκληρη η Ευρώπη βουλιάζει γιατί τα δανεικά απο την ΕΚΤ χρήματα φεύγουν εκτός ΕΕ, συνεχίζουν τα πρόβατα να μιλούν για τις σχέσεις του Χίτλερ με την εβραία νταντά του…

    Μπέε πρόβατα, μπεεε, ετσι να πατε μέχρι την σφαγή…

    Και οι μετανάστες που σας φέρανε αύριο θα είναι οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων σας, όπως ακριβώς έγινε και στην Αμερική και σ όλες τις άλλες χώρες και εσείς ακόμα και τότε θα συνεχίσετε να σας φταίει η Γερμανία και οι Γερμανικές εταιρείες…

  14. Αξίζει να δείτε προσεκτικά τα κάτωθι βίντεο γιατί περιγράφουν τον τρόπο και τις μεθοδεύσεις για οικονομικές κρίσεις με αποτέλεσμα το ξεπούλημα της χώρας στους “ξένους επενδυτές” που έρχονται με ψίχουλα ν αγοράσουν δημόσιες και ιδιωτικές επιχειρήσεις για ψίχουλα.

    Μετά απο αυτό βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:

    Adolf Hitler The untold TRUE story (1/2) Greek subs
    https://www.youtube.com/watch?v=gA0X19AbvxE#t=212
    Adolf Hitler The untold TRUE story (2/2) Greek subs
    https://www.youtube.com/watch?v=uqJAA_1YT7A

    Adolf Hitler The greatest Story Never told Μέρος 5 Greek
    http://www.youtube.com/watch?v=LA9SfeK7vXI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*



 

August 2017
M T W T F S S
« Jan    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ